15.07.2015

VERSACE, BRIGHT CRYSTAL

                           


VERSACE, BRIGHT CRYSTAL  Taką perełkę mam w swoim posiadaniu. Flakonik perfum jest delikatny, bardzo kobiecy. Zakrętka jest piękna, starannie wykonana. A zapach: CUDO! Świeży, kwiatowy, no po prostu świetny! Idealny dla dorosłej, dojrzałej kobiety jak i dla dziewczyny. Niestety posiadają one dwa minusy- nie utrzymują się za długo i są bardzo drogie. Ja posiadam 90ml, które kosztują ok. 240pln.
Nuty zapachowe:
nuta głowy: owoc granatu, yuzu, akord mrozu
nuta serca: magnolia, piwonia, kwiat lotosu
nuta bazy: ambra, drewno mahoniowe, piżmo






9 komentarzy:

  1. Flakonik bardzo ładny i zapachu jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja perfuma wygląda prześlicznie... Nie wiem jak pachnie, ale prezentuje się bardzo dobrze i na prawdę mnie zainteresowała.
    W ostatnim czasie ja również napaliłam się na jakąś porządnie i orientalnie pachnącą perfumę. Taką która będzie się utrzymywała przez dłuższy czas, no ale niestety jeszcze takiej nie znalazłam. W najbliższym czasie jedynie sprawie sobie mgiełkę do ciała Victoria`s Secret.

    W wolnym czasie zapraszam do mnie ;)
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzę o tych perfumach, są przepiękne..

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny flakon :) Przyznam że nie znam.tego.zapachu.ale.mnie.zaciekawiłas teraz :) pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym je wypróbowała, wyglądają słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądają, aż pójdę sprawdzić w realu ten zapach do jakiejś perfumerii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje wymarzone perfumy ! Umieściłam je nawet na mojej wish list, która znajdziesz na moim blogu :) uwielbiam chodzić do drogerii i zachwycać się ich wonią i opakowaniem, ale bardzo zadziwiłaś mnie tym, że ich zapach krótko się utrzymuję. Byłam przekonana, że jak na perfumy, za które nie płacimy mało to powinnyśmy cieszyć się ich zapachem przez długi czas ;/

    OdpowiedzUsuń