08.08.2015

COSMOSPA | KOSMETYKI NATURALNE

                           



Post jest zaplanowany, obecnie siedzę w samolocie i lecę do Turcji! <3 
Słyszałyście już może o COSMOSPA? Firma CosmoSPA w swoim asortymencie ma do zaoferowania produkty z naturalnych składników, m.in. oleje i masła roślinne, glinki, sole, naturalne ekstrakty i barwniki.


Pierwszym produktem jest naturalny olej rycynowy. Olej rycynowy ma mnóstwo zastosowań. Można go używać jako dodatek do odżywek do włosów, paznokci, stóp, dłoni, rzęs, brwi. Ja aktualnie używam go jako odżywka do rzęs. Codziennie wieczorem nakładam niewielką ilość olejku, starą szczoteczką po tuszu do rzęs. Już po dwóch tygodniach stosowania mogę stwierdzić, że widzę malutką różnicę. Rzęsy są odrobinę grubsze i dłuższe.




Kolejnym produktem jest 100% naturalna glinka czerwona. Pierwszy raz miałam okazję przetestować glinkę i mam nadzieję, że nie był to ostatni. Glinka ma mnóstwo zastosowań. Można ją stosować jako maseczkę na twarz- wygładza zmarszczki i zapobiega im, poprawia koloryt skóry i odżywia ją, łagodnie zamyka rozszerzone pory ; okład na ciało- usuwa zgromadzone toksyny, ujędrnia i wygładza ; kąpiel- oczyszcza, likwiduje uczucie bolesności, usuwa zmęczenie i napięcie. Ja użyłam ją tylko jako maseczkę na twarz. Aplikacja jest bardzo łatwa. Wystarczy wsypać odpowiednią ilość glinki czerwonej do miseczki i dodać wody. Potem to wszystko dokładnie wymieszać i nałożyć na twarz i dekolt. Odczekać ok.20-25 minut i zmyć. Po jej zastosowaniu zauważyłam, że moja cera jest delikatna i gładka w dotyku. Poprawił się znacznie jej koloryt- tak jakby odżyła.



Następnym produktem jaki otrzymałam jest naturalny
olejek ze słodkiej pomarańczy, który również ma wiele możliwości do wykorzystania jego. Jest przeznaczony do sauny, kąpieli, masaży, kompresów, dodatek do maseczki czy nawet jako zapach. Ja go właśnie wykorzystałam jako zapach. Kilka kropelek wlałam do mojego świecznika. Pachnie pięknie, a zapach roznosi się po całym mieszkaniu.

Ostatnim produktem jest czarne mydło na bazie czarnych oliwek, oleju oliwnego i różanego. Doskonale peelinguje, odżywia, oczyszcza i wygładza. Używam go na twarz i dekolt. Czarne mydło się nie pieni i jest odrobinę inne niż zwykłe mydła. Należy nałożyć odpowiednią ilość np. na twarz i odczekać kilka minut. Potem kulistymi ruchami masować ciało. Po tym spłukać i nawilżyć. Po tym zabiegu moja cera jest delikatna i gładka w dotyku. Została nawilżona i zauważyłam również, że mniej się świeci.



4 komentarze:

  1. ostatni produkt bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak.. Potrzebuję glinki, ale wolałabym ją kupić stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarne mydło jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej firmie, bardzo ciekawi mnie ten olejek :) Kocham takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń