10.08.2015

EDBEAUTY | NAKLEJKI WODNE NA PAZNOKCIE

                           


EDBEAUTY | NAKLEJKI WODNE NA PAZNOKCIE  Jakiś czas temu dostałam paczkę od EDBEAUTY, gdzie znajdowały się naklejki wodne na paznokcie. W sumie dostałam aż 7 arkuszy z naklejkami. 
Sklep EDBEAUTY w swoim asortymencie ma wiele do zaoferowania: naklejki wodne jak i samoprzylepne, różne akcesoria zaczynając od tipsów, pasków do frenchu kończąc na sondach oraz płytkach do stempelków. Także, każdy na pewno znajdzie coś dla siebie!
Ja wybrałam naklejki wodne bo je uwielbiam. Dzięki nim można bardzo ładnie, szybko i efektownie urozmaicić nasz manicure. W swoim posiadaniu mam naklejki:
*w kształcie suwaka w kolorze złotym i srebrnym - LINK DO NAKLEJEK
*z postaciami z bajek Disneya - LINK DO NAKLEJEK
*białej koronki
*piórek
*śmiesznych stworków 




5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne naklejki, podobają mi się zwłaszcza te piórka ♥
    agness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie świetne naklejki! podobają mi się te pawie oczka <3
    zapraszam Cie do mnie na rozdanie dowolnie wybranego ciuszka:) może skorzystasz:*
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń