17.08.2015

JEANSOWA SUKIENKA | GLORIA KO

                           


Sukienka jest z cienkiego materiału, idealna na ciepłe dni! Dodatkowo ma przyszyty złoty łańcuch, który świetnie prezentuje się z sukienką. Jeans zawsze będzie w modzie, więc warto mieć coś takiego w szafie. A najbardziej uwielbiam marmurkowe rzeczy, są świetne! Sukienkę możecie kupić na allegro u Gloria KO. Sklep Gloria KO ma świetny asortyment i na pewno każda kobieta znajdzie coś dla siebie.
Gloria KO na allegro: TUTAJ
Gloria KO na facebooku: TUTAJ

SUKIENKA: TUTAJ || SANDAŁY: SINSAY || OKULARY: RAYBAN









8 komentarzy:

  1. Super ubrania. Nie znałam tej marki a jest bardzo w moim stylu!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna sukienka:) bardzo ładny zestaw:*
    pozdrawiam!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie fajny asortyment, jak i sukienka ze stylizacji. Pozdrawiam:)

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja cudna, a sukienka w moim typie jak najbardziej, zauważyłam też śliczny łańcuszek z serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tej marki ale sukienka nie do końca mi się podoba - nie mój styl :) ale ślicznie wyglądają twoje włosy falowane.
    Obserwuję :)

    Paint it blonde

    OdpowiedzUsuń