14.08.2015

KREM NAWILŻAJĄCY | DERMEDIC, HYDRAIN2

                           



KREM NAWILŻAJĄCY | DERMEDIC, HYDRAIN2  Kupiłam go na promocji w Super Pharm za jedyne 10pln. Został przeceniony z 40pln! Jak nadarzyła się taka okazja to od razu wzięłam dwa opakowania. Uwielbiam kosmetyki Dermedic. Świetnie nawilżają i mają piękny zapach. Krem stosuję rano i wieczorem. Tylko, że rano nakładam malutką ilość bo jest trochę tłusty i potem się świecę. Krem świetnie nawilża! Mam bardzo suchą cerę, a po tym kremie widzę znaczną poprawę. Nie podrażnia ani nie uczula. Jedynym minusem tego kremu jest to, że niekorzystnie wygląda pod podkładem.
Dodatkowo do opakowania dołączona była próbka serum nawadniającego Hydrain3 Hialuro. Serum przeznaczone jest również do skóry suchej. Świetnie sobie z tym poradził, zresztą tak samo jak krem. Po tej próbce już zauważyłam, że moja cera była delikatna i gładka w dotyku.







2 komentarze:

  1. Mam serum z tej linii :) Jest bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uzywam :)

    ________________
    fashion-blog
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń