02.08.2015

PACZKA OD BORNPRETTYSTORE | PAZNOKCIOWE NOWOŚCI

                           



PACZKA OD BORNPRETTYSTORE | PAZNOKCIOWE NOWOŚCI  Niedawno przyszła do mnie paczka od BORNPRETTYSTORE. Doszła dość szybko, bodajże w dwa tygodnie. Sklep BORNPRETTYSTORE ma do zaoferowania mnóstwo rzeczy. W swoim asortymencie nie ma wyłącznie produktów do zdobień paznokci, ale także do makijażu, ubrania, biżuterię, etc. Ja akurat wybrałam ozdoby do paznokci- czyli coś co lubię najbardziej.


Od razu do oka wpadła mi płytka do stempli. Ja posiadam BP02. Płytka przyszła zapakowana w malutkim, kartonowym opakowaniu, widocznym na zdjęciu. Jest to moja pierwsza płytka (i mam nadzieję, że nie ostatnia) od BPS. Jestem miło zaskoczona. Wzory odbijają się bardzo dobrze, a płytka jest dobrej jakości.


Kolejną rzeczą są kolorowe, aluminiowe ćwieki. W okrągłym pudełeczku znajduje się dwanaście różnych ćwieków. Sześć sztuk jest w kształcie kwadratu, a kolejne sześć w kształcie koła. W sumie jest sześć różnych kolorów. Średnica tych cacuszek wynosi 2mm.


Trzecią rzeczą są zygzakowate naklejki na paznokcie. Dzięki nim ładnie może urozmaicić nasz manicure. Naklejki są w kolorze białym.


Jak jest płytka to i trzeba było wybrać i stempel. Rozmiar stempla pasuje idealnie na moje paznokcie. Jest wykonany z dokładnością i świetnie radzi sobie z odbijaniem stempelków.  


Ostatnią rzeczą są moje ulubione nitki do zdobień. Używam ich teraz bardzo często. Dzięki nim można na prawdę wyczarować manicurowe cuda.
Przesyłka do Polski jest darmowa, lecz trzeba troszkę na nią poczekać. Dodatkowo mam dla Was kod rabatowy na -10% CLARQ10


10 komentarzy:

  1. świetne paznokciowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzorki na płytce są cudoooowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości! Ostatnio byłam na ich stronie, szperałam trochę i jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mi się zdaję, że skorzystam z kodu rabatowego od Ciebie w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zawartość przesyłki, stempelki uwielbiam tylko nie wiem jakie lakiery są do nich najlepsze :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te same ćwieki i tasiemkę, ale z innego sklepu; z bps tez dostałam przesyłkę niedawno i mega wielki stempel między innymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie widziałam, ze takie nitki istnieją... No cóż, człowiek się uczy przez całe życie :)

    OdpowiedzUsuń