30.08.2015

READING BOOKS #AUGUST

                           


"Wakacje w Italii" Nicky Pellegrino || "Hopeless" Colleen Hoover ||
"Dziewczyna, która chciała zbyt wiele" Jennifer Echols || "Jad. Chcę ukraść twoje życie" S.B. Hayes


"Kiedy cię poznałam" Cecelia Ahern
Jak zobaczyłam, ze książka jest autorki bestsellera "Love, Rosie" to musiałam ją mieć. Książka opowiada historię Jasmine, pracoholiczki. Ma kochającą siostrę z Zespołem Downa. Historia pokazuje jak toczy się życie bohaterki podczas urlopu ogrodniczego. Szuka zajęcia, aby wypełnić pustkę po zwolnieniu z pracy. Opiekuje się starszą siostrą, zaczyna pielęgnować swój ogród. Coraz częściej zwraca uwagę na jej sąsiada- Matta Marshalla. Matt był dj'em radiowym, który został zawieszony za wybryki na antenie. Często pije, awanturuje się, co przyczynia się do częstych kłótni między nim a jego żoną.  Jasmine go szczerze nienawidzi, lecz potem coś się zmienia...
Dużą rolę w "Kiedy cię poznałam" odgrywa przyroda. Książka jakoś nie przypadła mi do gustu. Myślałam, że będzie lepsza i bardziej wciągająca. Nudziła mnie, lecz pod koniec troszkę się rozkręciła.
Moja ogólna ocena: 5/10


"Pocałunek o północy" Lara Adrian
Jest to tom 1 serii książek "Rasa Środka Nocy". Głównymi bohaterami są Gabrielle i Lucan. Gabrielle- 27-letnia śmiertelniczka, Dawczyni Życia, dzięki czemu nie jest taka sama jak wszyscy. Lucan- wampir wojownik, jest jedynym z najpotężniejszych i najstarszych wampirów. Pewnego dnia Gabrielle staje się świadkiem drastycznego morderstwa, przez które całe jej życie się zmienia. Policja, przyjaciele... nikt jej nie wierzy, oprócz Lucana, który niespodziewanie pojawia się w drzwiach jej domu.
Nie jest to typowa opowiastka o wampirach typu "Zmierzch". W książce znajduje się dużo scen erotycznych, które budują niezwykłe napięcie. Niektóre momenty naprawdę trzymają w napięciu i aż trudno oderwać się od czytania chociażby na moment. Jednak zakończenie jest przewidywalne od początku.
Moja ogólna ocena: 8/10

"Gdy nadejdzie czas" Susane Colasanti
Sara jest dziewczyną, która marzy o tej prawdziwej miłości, o księciu z bajki. Od dawna podoba jej się szkolny przystojniak - Dave, który przed wakacjami wziął od niej numer. Czekała całe wakacje aby się do niej odezwał. Lecz ona nie straciła nadziei. Po powrocie do szkoły niespodziewanie zaprosił ją na randkę. Sara byłaby w siódmym niebie, no cóż.. kto by nie był, gdyby szkolny przystojniak zaprosił zwykłą dziewczynę na randkę! Sara zauroczona Davem nie zauważa, że podkochuje się w niej Tobey - kolega z lekcji muzyki.
Książka jest lekka, przyjemna, lecz mnie odrobinę nudziła. Momentami modliłam się aby już się zakończyła. Jednak wielkim plusem jest to, że historia opowiadana jest z perspektywy dwóch osób - Sary i Tobeya.
Moja ogólna ocena: 6/10


"Szkarłat północy" Lara Adrian
Jest to drugi tom serii książek "Rasa Środka Nocy". W tej części głównymi bohaterami są: Tess jest weterynarzem i uwielbia swój zawód. Jej życie jest spokojne, ma przyjaciółkę i przyjaciela (byłego chłopaka). Dante jest jednym z wojowników Lucana, którego historia była przedstawiona w poprzedniej części. Jest całkowicie oddany temu co robi, czyli w likwidowaniu Szkarłatnych i nie ma czasu na miłość. Lecz pewnej nocy wszystko się zmienia, kiedy Dante zostaje ranny podczas jednej z akcji. Pojawia się w leczniczy Tess i nie mogąc się powstrzymać pożywia się nią. Jest tylko jeden problem. Okazuje się, że Tess jest Dawczynią Życia, więc związek krwi został już w połowie zawarty...
Ta część mniej mi się podobała od poprzedniej. Niemniej jednak ta również przypadła mi do gustu.
Moja ogólna ocena: 7/10

14 komentarzy:

  1. Książki wydają się bardzo ciekawe, na pewno którąś przeczytam :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja aktualnie czytam Bóg nigdy nie mruga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet fajnie brzmi "kiedy cię poznałam", ale jeśli w dużej mierze ksiązka skupia się na przyrodzie, to chyba odpuszczę..
    obserwuję i liczę na to samo :)
    http://muffinpeach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam książki Cecelii Ahern. Najlepszą według mnie jest "Gdybyś mnie teraz zobaczył". W wielu miejscach przechodziły mnie ciarki, chciało mi się płakać czy śmiać. Polecam!
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ta pierwsza książka Cię rozczarowała, bo brzmi ciekawie!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że dość dużo ciekawych książek przeczytałaś ;) Chociaz w sumie ja w tym miesiącu przeczytałam ich aż 7 i sama się sobie dziwie. Nie wiem jak ja to zrobiłam :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;*

    Artistically Immediately - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie czytałam żadnej z tych książek:-)
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam "Pocałunek o północy" i niestety zawiodłam się zakończeniem, ogólnie książka była w porządku. Szybko się ją czytało, ale po prostu myślałam, że jednak zakończenie mnie zaskoczy. Ogólnie była przyjemna:) Pozdrawiam :)
    http://ich-perspektywy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Skąd ty bierzesz czas na czytanie tak wielu książek?

    Arbuzowa Lemoniada

    OdpowiedzUsuń
  10. "Pocałunek o północy" przeczytałabym chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza książka wspaniała:)<3

    OdpowiedzUsuń
  12. "Kiedy Cię poznałam" bardzo ładnie brzmi aż mam ochotę przeczytać. :-)
    Szkoda tylko,że w mojej bibliotece o co bym się nie zapytała,to tego nie ma... :(

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/firma-dresslink-godna-polecenia.html

    OdpowiedzUsuń