02.09.2015

DUAC | ŻEL NA PROBLEMY Z TRĄDZIKIEM

                           


DUAC | ŻEL NA PROBLEMY Z TRĄDZIKIEM   Od dawna borykałam się z trądzikiem. Nie był on jakiś mocny, ale zawsze coś. Na dzień dzisiejszy moja cera jest świetna, a na ratunek przyszedł mi żel Duac (Clindamycinum + Benzoylis peroxidum). Żel wydawany jest na receptę. Opakowanie mieści 15ml, taka tubka wystarczyła mi na niecały miesiąc. W sumie zużyłam takie dwa opakowania. Od razu trzeba stwierdzić, że żel nie należy do najtańszych, bo za takie małe opakowanie płacimy ok.40pln. Żel nakładałam na całą twarz codziennie wieczorem. Przez pierwsze dwa tygodnie moja skóra strasznie się wysuszyła. Więc przy jego stosowaniu trzeba pamiętać o nawilżaniu skóry! Teraz stosuję go wyłącznie na pojedyncze 'niespodzianki'. I dzięki temu żelowi owa 'niespodzianka' znika maksymalnie po dwóch nocach. Także bardzo polecam ten żel!





10 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o nim, ale już i tak na razie mi się nie przyda :D
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie mam problemów z trądzikiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Też używam i działa tak skutecznie jak u ciebie :) Fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  4. na szczęście nie mam problemu z trądzikiem aczkolwiek recenzja pewnie nie jednej się przyda :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam, pare lat temu też przez to przechodziłam - i do dzisiaj zdarzają mi się niespodzianki :( moim sprawdzonym sposobem jest maść cynkowa :)

    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy o nim nie slyszałam, moze kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam tego typu żeli czy kremów :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. używałam go kiedyś, efekty były niestety tylko na trochę ;)

    OdpowiedzUsuń