26.09.2015

ELLMAR | BRANSOLETKI W CIEMNYM KOLORZE

                                 


Już jakiś czas temu pisałam o firmie ELLMar [post ze stylizacją z jasnymibransoletkami od ELLMar]. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zestaw trzech bransoletek w ciemnych kolorach. Do nich dobrałam białą koszulę i moje ulubione spodnie z dziurami.

ELLMar zajmuje się tworzeniem biżuterii handmade. Jest "raczkującą" firmą, gdyż swoją działalność zaczęła niedawno- w marcu 2015. Lecz bransoletki jakie wykonuje są piękne i od razu się w nich zakochałam! Widać, że robione są z wielką dokładnością i z sercem. Firma dba o klienta, bo paczuszka ładnie przyszła do mnie zapakowana.
Wykonanie bransoletek jakie posiadam:
-Kulki Mistic białe 12mm
-Kulki Crackle czarno-białe 10mm
-Rzemień naturalny czarny 4mm
Dodatki do bransoletki w kolorze złotym.





KOSZULA: NN || SPODNIE: H&M || KOTURNY: CCC || BRANSOLETKI: TUTAJ










12 komentarzy:

  1. Śliczne bransoletki, z resztą jak i cała stylizacja ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne są te bransoletki:)

    _____________________
    #grey-cardigan
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. prosto i ślicznie, bardzo mi się podoba !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne bransoletki :) Spodnie świetnie na tobie leżą, podoba mi się :)

    karheoii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna stylizacja, jak najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały zestaw jest rewelacyjny. Koszula, jeansy i te biżuteria ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie, zestaw bardzo prosty, a wygląda zjawiskowo :*
    Bransoletki prezentują się bardzo intrygująco.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ; ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne sa!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/09/million-dollars.html

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjne te bransoletki;-) i bardzo fajny zestaw!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudowne bransoletki, super koszua!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne bransoletki! Też nosiłabym z białą koszulą :)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny zestaw. Wszystkie świetnie ze sobą współgra. Pozdrawiam

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń