14.09.2015

ELLMAR | BRANSOLETKI W JASNYM KOLORZE

                                 



Z racji tego, że się trochę ochłodziło, czas wyjąć z szafy koszule! Uwielbiam je, jest to jedna z moich ulubionych części garderoby. Aby jakoś ożywić całość założyłam zestaw trzech bransoletek, które pochodzą od ELLMar! Całość pięknie jest wykonana.
ELLMar zajmuje się tworzeniem biżuterii handmade. Jest "raczkującą" firmą, gdyż swoją działalność zaczęła niedawno- w marcu 2015. Lecz bransoletki jakie wykonuje są piękne i od razu się w nich zakochałam! Widać, że robione są z wielką dokładnością i z sercem. Firma dba o klienta, bo paczuszka ładnie przyszła do mnie zapakowana. 
Wykonanie bransoletek jakie posiadam:
-Howlit biały-kula 10mm
-Kulki Mistic szare-12mm
-Rzemień ekologiczny szyty, nakrapiany-15mm
Dodatki do bransoletki w kolorze srebrnym. 


KURTKA: RESERVED || KOSZULA: ZARA || SPODNIE: H&M || BOTKI: TUTAJ || BRANSOLETKI: TUTAJ














24 komentarze:

  1. świetna kurtka i koszula:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie. Prosto, a zarazem elegancko. A bransoletki śliczne. Do tego rodzaju biżuterii mam słabość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super się prezentujesz :) buty fajnie wyglądają dzięki złotym dodatkom

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna biżuteria, mam hopla na tym
    punkcie i zawsze patrzę głównie na nią :)
    ciekawa stylizacja, bardzo podoba mi się twoja
    i buty, tak mój gust <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam koszule. Kiedyś w liceum codziennie w nich biegałam, później na studiach mi się znudziło, ale chyba ponownie zacznę się z nimi kumplować :)

    www.meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zachwyciła bransoletka i botki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękną masz tą koszulę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne bransoletki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jets modnie i stylowo :) większość dziewczyn powinna brać z Ciebie przykład, bo nie przekombinowałaś, tak jak bywa na większości blogów :/

    Botki baaaaardzo mi się podobają, marzą mi się podobne <3

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te bransoletki, bardzo delikatne ale dodają uroku stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tak się smutno tu zrobiło! :p ale koszula ma bardzo fajny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak i botki jak i bransoletki są super ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się wzór na bluzce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny print ma ta koszula i świetnie współgra z czarną resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne bransoletki. Całość mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń