09.09.2015

ETIAXIL - KONIEC Z POCENIEM!

                                 


ETIAXIL - KONIEC Z POCENIEM!  Jakiś czas temu trafiłam na promocję w Super Pharm i kupiłam Etiaxil za jedyne 17,99pln (!), gdzie jego regularna cena wynosi coś koło 45pln. Ja w swoim posiadaniu mam ten do skóry wrażliwej, w wersji fioletowej. Antyperspirant jest w formie roll-on. Jak go używać? Ja stosuję go dwa razy w tygodniu, zawsze na noc na oczyszczoną i dokładnie osuszoną skórę pod pachami. Jednak należy pamiętać, żeby przed jego stosowaniem nie depilować pach, bo wtedy robi się nieprzyjemnie. Jak z jego działaniem? Przy regularnym stosowaniu widać znaczne różnice! Zablokował wydzielanie się potu i już nie mam z tym problemu. Nie robi plam i jest bezzapachowy. Taka malutka tubka (12,5ml) starcza mi jakoś na pół roku. Ale często można trafić na różne promocje, więc jak najbardziej warto zainwestować w ten produkt!





9 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć na przyszłość :)

    ___________________
    Perfect dress
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Działa, mam i polecam :) cena super, ja płaciłam 35zł :(

    OdpowiedzUsuń
  3. mam czerwoną wersję i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś Ziaja Bloker i była to totalna porażka... być może to byłoby rozwiązaniem problemu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O nim jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam problemu, ale warto mieć gdzieś w pamięci info o tym produkcie :)

    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie strasznie piekły pachy :(

    OdpowiedzUsuń