29.09.2015

LILY LOLO | COSTASY.PL | BORDOWA SZMINKA DO UST, ZESTAW DO BRWI

                                 


Dzisiaj recenzja kolejnych dwóch kosmetyków firmy
Lily Lolo od Costasy.pl - bordową szminkę do ust oraz podwójny zestaw do brwi!



Szminka do ust jest w pięknym czerwono-brązowym kolorze, takim bordowym. Od dawna na taką polowałam, ale nigdzie nie mogłam dostać owego koloru. Aż wreszcie stałam się jej posiadaczką! Odcień to Berry Crush. Opakowanie jest klasyczne, skromne, bardzo gustowne, z resztą tak jak wszystkie kosmetyki Lily Lolo. Dzięki witaminie E zawartej w pomadce, usta dzięki niej są świetnie nawilżone. Bardzo przyjemnie się rozprowadza i długo się trzyma. A jeśli schodzi, to schodzi równomiernie, co jest dużym plusem!





Zestaw
do brwi to strzał w dziesiątkę! Ja jestem posiadaczką jasnego brązu. Jak zobaczyłam na żywo cień myślałam, że będzie za jasny, lecz okazał się idealny. Pięknie wypełnia braki między włoskami i nadaje im naturalny efekt. Natomiast po lewej stronie znajduje się wosk, dzięki któremu możemy nadać kształt jaki chcemy osiągnąć. Cień się nie kruszy i jest bardzo wydajny.
Jestem bardzo zadowolona z mineralnych kosmetyków Lily Lolo. Bardzo się cieszę, że mogłam je przetestować. Na pewno powrócę jeszcze do zestawu do brwi i do podkładu mineralnego, bo oba produkty skradły mi serce!






9 komentarzy:

  1. Ta szminka ma genialny ,głęboki kolor! ŚWIETNA! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności<3

    ____________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ich kosmetyki, szminka ma świetny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta szminka jest przecudowna, wspaniały odcień!
    Pozdrawiam :)

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna szminka, aż zachciało mi się taką mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szminka jest genialna! Piękny odcień! Obserwuje :D Zapraszam do mnie! Nowy post!

    - life-that-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolo szminki jest przecudowny <3
    _____________________________
    jollyliwcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń