19.09.2015

LILY LOLO | COSTASY.PL | PUDER MINERALNY, PĘDZEL SUPER KABUKI

                                 


Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami recenzją czterech kosmetykówmineralnych LILY LOLO, które otrzymałam od COSTASY.PL. Nie miałam okazji testować wiele produktów mineralnych i na pewno muszę to zmienić! Firma Lily Lolo ma w 100% kosmetyki mineralne! Zapewniają naturalny efekt oraz pięknie podkreślają cerę. Wszystkie produkty przyszły zapakowane w eleganckich biało-czarnych pudełkach. 




Podkład mineralny najbardziej przypadł mi do gustu! Posiadam jeden z najjaśniejszych odcieni - China Doll. Gama odcieni jest przeróżna, więc na pewno każda z Was znajdzie idealny odcień dla siebie. Posiada filtr przeciwsłoneczny SPF15. Cena owego podkładu (10g) wynosi 72,90pln - nie należy do najtańszych, ale efekt jaki daje jest wart każdego pieniądza. Dostępny jest również w wersji mini (0,75g) - 10,90pln. Podkład znajduje się w zgrabnym słoiczku z sitkiem. Bardzo dobrze się go nakłada. Mam do tego pędzel Super Kabuki, również od Lily Lolo. Posiadam cerę tłustą i już po 2-3 godzinach zaczynam się świecić jak latarka. Na szczęście dzięki temu podkładowi efekt jest znacznie dłuższy!  Nie tworzy "maski" na twarzy, daje bardzo delikatny i naturalny efekt. Jest wydajny - stosuję go od jakiegoś miesiąca i przy codziennym stosowaniu nie zużyłam nawet połowy. 




Pędzel do podkładu mineralnego Super Kabuki używam niemal codziennie! I jest to chyba jeden z najlepszych pędzli jakiekolwiek miałam. Jest wykonany bardzo dobrze jakościowo. Pędzel wykonany jest z syntetycznego włosia. Jest to wegański pędzel! Włosie o wysokości 4cm ma odcień jasno-ciemnego brązu. Natomiast trzon jest czarny, a wysokość całego pędzla wynosi 7cm. Podkład tym pędzlem rozprowadza się bardzo równomiernie, nie pozostawiając plam.





Niebawem pojawi się recenzja kolejnych dwóch produktów firmy Lily Lolo od Costasy.pl.

15 komentarzy:

  1. Tez chce ❤️

    ___________________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię. Ja mam odcień Warm Peach, ale następny będzie Blondie, bo bardziej mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow pięknie zapakowane :) najbardziej zainteresował mnie pędzel :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba się skuszę :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. taki pędzel to też by mi się przydał :D

    http://muffinpeach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również używam tego podkładu i jestem zadowolona. Jest on warty swojej ceny. Zapraszam: madimartula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne opakowanie i kosmetyki ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. juz samo opakowanie zachęca do zakupu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaję się być super produktem :) z chęcią bym przetestowała
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/170915-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo o nich czytałam. Bardzo kuszą swoją ofertą

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę mnie rozczarowały produkty tej marki, za szybko się ścierały. Bardziej polubiłam się z Earthnicity Minerals, są trwalsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o nich kiedyś, ale nigdy jakoś nie ciągnęło mnie do zakupu ich produktów. Jednak może się skuszę :)

      Usuń