14.10.2015

ESSIE | AVENUE MAINTAIN

                                 


ESSIE | AVENUE MAINTAIN
Nie przepadam, za niebieskim odcieniem, lecz ten mnie urzekł! Lakier jest firmy Essie, a kolor to Avenue Maintain. Jest to piękny odcień niebieskiego. Lakier wygrałam na stronie DressCloud, o której pisałam dawno temu .Jak już kiedyś pisałam uwielbiam lakiery Essie! Świetnie się nimi maluje, długo się utrzymują i nie odpryskują. Gama kolor jest przeróżna, więc jest w czym wybierać!
Kochane, chciałabym Was serdecznie zaprosić do zarejestrowania się na stronie DressCloudUzbierane kryształki można wymienić potem na nagrody- i to nie są tylko kosmetyki, ale również biżuteria czy inne akcesoria. Kryształki zbiera się za codzienne granie w gry, dodawanie zdjęć i opisu do niego i wiele, wiele innych.. TAKŻE WARTO!!!








24 komentarze:

  1. Ja z kolei uwielbiam niebieski kolor na paznokciach i dlatego Twój bardzo przypadł mi do gustu :)
    Piękny odcień ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki piękny kolor! mam podobny lakier, właśnie mi o nim przypomniałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor wyglada bardzo ładnie ;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor nie przypadł mi do gustu, ale daje piękne wykończenie :) Dodatkowo masz śliczny kształt paznokci!

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za takim odcienie, jednak paznokcie piękne :)
    kpleasure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne paznokcie , ładny kolor ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor, bardzo ładnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy kolorek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest prześliczny! :D Dzisiaj prawie kupiłam hybrydkę o identycznym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice post!
    Greetings,

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolorek. Kocham Twoje paznokcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne masz paznokcie ;)

    mixersis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz piękne paznokcie <3 zazwyczaj nie podobają mi się długie, naturalne paznokcie, ale twoje są ekstra

    OdpowiedzUsuń