06.10.2015

LILY | TOVE

                                 


Naszyjnik pochodzi ze sklepu TOVE, o którym pisałam już kilka tygodni wcześniej. Jest to sklep zajmujący się sprzedażą unikatowej i bardzo modnej biżuterii! Każda na pewno znajdzie coś dla siebie. W swoim asortymencie mają naszyjniki jak i bransoletki. 
Naszyjnik jaki na sobie mam to Lily. Składa się on z dłuższej i krótszej części. Całość jest w kolorze srebra. Posiada dwie zawieszki w kształcie koła- jedna jest wypełniona, a dryga pusta w środku.
Robi się coraz zimniej, ale skorzystałam jeszcze z pięknej pogody jaka była kilka dni temu i tak oto powstała stylizacja. Czarna sukienka to element garderoby jaki moim zdaniem powinna mieć każda kobieta czy dziewczyna w swojej szafie. Do tego założyłam narzutkę/sweter z frędzlami. Jak go zobaczyłam od razu się zakochałam!

SUKIENKA: H&M || NARZUTKA/SWETER: RESERVED || NASZYJNIK: TUTAJ || BUTY: CCC
















14 komentarzy:

  1. Całość jest boska, ale narzutka najlepsza ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie! Bardzo mi się podoba ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się twoja propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest taka delikatna biżuteria :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna narzutka :) wszystko ze sobą ładnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja ;) strasznie mi się podoba ;D wszystko tak fajnie współgra i ma w sobie taki "urok" ;p narzutka jest faktycznie do zakochania, bo również mnie zachwyciła ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*
    http://madeleineee1994.blogspot.com/2015/10/grey-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja !!! Mega mi sie podoba
    A twoje wlosy takie cudowne !! 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterek jest cudowny! masz śliczny kolor włosów :)http://oneofthebillion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale :) Prosto a z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna narzutka , bardzo mi się podoba takie zestawienie!

    OdpowiedzUsuń