09.10.2015

PERFUMY | THAT MOMENT, ONE DIRECTION

                                 


PERFUMY | THAT MOMENT, ONE DIRECTION
_____
Mam fioła na punkcie perfum, a w szczególności jeżeli chodzi o słodkie zapachy. Jakiś czas temu, było to bodajże w wakacje - natrafiłam na promocję w Super Pharm. Cena 39,99pln za perfumy One Direction, That Moment od razu przykuła moją uwagę.
Jest to flakonik o pojemności 100ml. Regularna jego cena sięga od 100pln wzwyż. Może zacznę od opakowania.. Flakonik jest uroczy! Taki bardzo dziewczęcy, dla księżniczki.
Nuta zapachowa:
Głowa : grejpfrut, zielone jabłko
Serce : jaśmin, fiołek
Podstawa : piżmo, nuty drzew
Zapach jest bardzo słodki, taki cukierkowy - kocham takie! Niezależnie od pory roku, czy to wiosna, lato, jesień, zima. Zapach utrzymuje się bardzo długo. Nie jest aż taki mocny, drażniący nos. Zdecydowanie to jedne z moich ulubionych zapachów!





10 komentarzy:

  1. Flakonik wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej butelki po One Direction bym się nie spodziewała, muszę jednak przyznać, że jest bardzo kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo słyszałam o tych perfumach, jednak nie miałam jeszcze okazji powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zaprezentowałaś perfumy. Zdjęcia są takie urocze i delikatne. :)
    Świetny szablon bloga!

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mają świetną szatę graficzną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, dla samego flakoniku warto kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Flakonik faktycznie zachęca :) Dla mnie pewnie byłby zbyt słodki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfumy na zdjeciu wyglądają ślicznie ,uwielbiam zapach cukierkowy ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Flakonik faktycznie śliczny, ciekawa jestem zapachu ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń