24.10.2015

SREBRO NANOKOLOIDALNE | GOLDEX - NATURALNE KOSMETYKI

                                 


SREBRO NANOKOLOIDALNE | GOLDEX - NATURALNE KOSMETYKI
Z naturalnymi kosmetykami ze srebra nanokoloidalnego nigdy nie miałam okazji się spotkać, aż do teraz dzięki firmie GOLDEX.
Firma Goldex jest producentem koloidów metali szlachetnych. Na ich stronie można kupić kosmetyki naturalne ze srebra jak i złota nanokoloidalnego. Dostępne są trzy rodzaje pojemności: 140ml, 500ml oraz 1000ml.

FACEBOOK | SKLEP | SREBRO NANOKOLOIDALNE : 140ml | 500ml | 1000ml
Aby zobaczyć jakiekolwiek efekty trzeba stosować ten produkt jakiś czas. Ja już pierwsze efekty zobaczyłam po ponad tygodniu stosowania. Mam tłustą cerę, lecz po stosowaniu kosmetyku problem powoli się normuje. Także bardzo się cieszę! Nie mam jeszcze zmarszczek, więc na ten temat nie mogę się wypowiedzieć, lecz mogę stwierdzić, że moja skóra stała się bardziej naprężona i gładka w dotyku. Nie powoduje żadnych podrażnień. Kosmetyk przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry. Ja stosowałam go dwa razy w ciągu dnia - rano (przed nałożeniem makijażu) i na wieczór. Buteleczka z atomizerem jest bardzo wygodna do użycia, co jest kolejnym wielkim plusem. Wystarczy spryskać twarz i dekolt i odczekać kilka minut aż wszystko wyschnie i wchłonie. Pozostawia przyjemne uczucie odświeżenia.
Za kilka tygodni pojawi się recenzja kolejnego produktu od firmy Goldex.





10 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słysze o tym produkcie

    _________________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wypróbuje! Działa to na suchą skórę?
    Zapraszam do siebie! Nowy post na temat masażu!
    life-that-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, działa również na suchą skórę :)

      Usuń
  3. Zachęciłaś do kupna tego produktu. Mam strasznie tłustą cerę i może i mi ten kosmetyk pomoże ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyk z półki tych niszowych. Mało się o nim pisze, a szkoda. Przyznam, że intryguje mnie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny produkty, nie slyszalam o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie produktu na pewno przykułoby moją uwagę, ale o sklepie słyszę po raz pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, ze mnie zaintrygowalaś ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie, ale brzmi ciekawie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń