22.11.2015

A.T.W. BEAUTYLAB | PERFUMY MIA GREEN APPLE

                                 


Perfumy to coś co kocham! Swoją kolekcję mam dość sporą i ciągle się powiększa. Ostatnio doszedł mi nowy zapach od A.T.W. BeautyLab - perfumy MIA Green Apple. Uwielbiam owocowe zapachy, są bardzo orzeźwiające i pobudzające.
A.T.W. BeautyLab to polska firma, która tworzy wyjątkowe kosmetyki ze składnikami roślinnymi. Produkty A.T.W. BeautyLab zawierają wyciągi ze świeżych roślin pochodzących z plantacji organicznych.
Perfumy MIA Green Apple mają bardzo ładny flakonik. Niby taki prosty, ale elegancki i bardzo kobiecy. Opakowanie sprawdza mi się idealnie, ponieważ z racji niewielkich gabarytów mieści się w torebce  i nie zabiera dużo miejsca. Zapach jest piękny - słodki, kwiatowo-owocowy z wyczuwalną nutą jabłka. Zapach jest delikatny, nie drażni nosa, lecz bardzo trwały. Idealny aby poprawić humor i ożywić co nieco
Kompozycja zapachu:
nuta głowy: jabłko, melona, zapach świeżo skoszonej trawy
nuta serca: jaśmin, melon, brzoskwinia
nuta podstawowa: drzewo sandałowe, mech

A.T.W. BEAUTYLAB: FACEBOOK | SKLEP | MIA GREEN APPLE







11 komentarzy:

  1. No i chyba w końcu znalazłam zapach dla siebie - jabłko i melon, uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię jabłko :) piękny flakonik :) zapraszam do mnie również na post o perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam nowe perfumy.
    Te akurat mają bardzo ładny flakonik i zapowiadają się ciekawie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi pachnieć obłędnie :) śliczna buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie wygląda kusząco, a zapach jabłek jest fantastyczny :3

    http://www.by-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jabłko i trawa - rewelacja! Uwielbiam świeże, lekko słodkie zapachy.
    Zapraszam do siebie. Nowy post!
    life-that-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię kwadratów. Sama nie wiem czemu :( Dlatego flakonik nieszczególnie mi się podoba, chociaż przyznaję, że napisy są zrobione piękną czcionką, a zapach zawierający jabłko nie może być zły :)

    schioko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze tego zapachu. Ładne opakowanie. :)

    OdpowiedzUsuń