11.11.2015

KOSMETYCZNE NOWOŚCI | ROSSMANN -49% | TYDZIEŃ PIERWSZY

                                 


KOSMETYCZNE NOWOŚCI | ROSSMANN -49% | TYDZIEŃ PIERWSZY
Od 02.-06 listopada w Rossmannie była akcja -49% na produkty do ust i paznokci. Za bardzo się nie obkupiłam, bo mam wszystko czego potrzebowałam. Także w ten sposób przybyły mi tylko cztery nowe kosmetyki.


LOVELY, EXTRA LASTING
Uwielbiam matowe pomadki do ust! A w tej się zakochałam. Nie spodziewałam się jakiegoś efektu wow, ze względu na cenę. Lecz muszę stwierdzić, że jestem mile zaskoczona. Dostępne są trzy kolory, ja posiadam najjaśniejszy odcień czyli numer #1. Jest to beż, wpadający w lekki róż. Kolor taki o jakim zawsze marzyłam. Po nałożeniu na usta pomadki, konsystencja jest mokra lecz po jakimś czasie zastyga. Jedynym minusem jest to, że strasznie wysusza usta co jest bardzo widoczne już po 2 godzinach.



SALLY HANSEN, XTREME WEAR
Obok lakierów nie mogłam przejść obojętnie. A zwłaszcza obok tych z  Sally Hansen. W internecie naczytałam się wielu negatywnych opinii o tych lakierach, a ja je po prostu uwielbiam! Te dwa kolory od razu mnie zauroczyły. Jeden to typowo jesienny kolor - burgund wpadający w ciemny fiolet #230 Pep-Plum. Natomiast drugi to cukierkowy róż, bardzo jaśniutki #115 Tickled Pink. Buteleczka jest bardzo duża. Pędzelek jest dość długi, ale mi się nim bardzo dobrze maluje. Standardowo do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy. Po 2-3 dniach lakier zaczyna odpryskiwać, lecz jak nałoży się na niego dobry top coat (ja zawsze maluję paznokcie Sechce Vite) to paznokcie wyglądają jak nowe nawet przez tydzień!



MISS SPORTY, FUNTASY HOLOGRAPHIC
Ostatnio bardzo polubiłam `błyszczące się` lakiery. Ja posiadam odcień srebrny z domieszką niebieskiego #020. Na paznokciach prezentuje się przepięknie, lecz aby uzyskać zadowalający efekt należy przed pomalowaniem nałożyć czarny lakier. Buteleczka jest mała, więc jest mało wydajny. Dobrze się nim maluje, nie smuży się.


18 komentarzy:

  1. Ja kupiłam tylko 2 pomadki i jeden lakier na pierwszej promocji. Nie szalałam bo poprzednio wiele fajnych perełek złowiłam i jeszcze ich nie zużyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam dobre zdanie o lakierach Sally Hansen. Ładne kolorki sobie wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolorki lakierów SH, na jesień będą idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze dwa mnie urzekły ^_^ Przypominają jogurt z żurawiną :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com/2015/11/outfit-yt.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej przypadły mi gustu kolory lakierów! :) Piękna zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mam tą matową szminkę i jestem nią zachwycona ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pomadka z lovely jest świetna! Uwielbiam ją <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ten lakier trickled pink, i należy do jednego z moich ulubionych :) zapraszam do mnie http://cheekygirll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kupić odżywkę do paznokci i co? Zapomniałam, ale za to o kolorowych lakierach już nie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. błyszczyk z Lovely jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta pomadka jest ciekawa lubie takie zastygajace ale mam problem z pękającymi ustami i nie wyglada to za fajnie :( zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również kupiłam tą pomadkę, jest genialna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym pierwszym tygodniu kupiłam tylko 2 pomadki. Zdecydowanie bardziej poszalałam przy produktach do makijażu oczu :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jako, że mieszkam w Niemczech ominęła mnie ta wielka promocja. Akurat za dwa dni jadę do PL, ale pewnie już się nie załapię. Ładny ten burgund z Sally Hansen i ten lakier z Miss Sporty. :-)

    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie odcienie lakierów Sally Hansen.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier Sally Hansen o numerze 230 wygląda świetnie :) Przyjemnego używania kosmetycznych nowości! :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń