01.11.2015

MADES COSMETICS | BODY WASH, LILIE

                                 


MADES COSMETICS | BODY WASH, LILIE
Płyn do kąpieli wygrałam w swopie na stronie DressCloud. Serdecznie zapraszam Was do zarejestrowania się na tej stronie, jeśli jeszcze nie macie tam konta. Na DressCloud zbiera się kryształki, poprzez dodawanie różnych zdjęć, pisaniu recenzji, graniu w różne gry! Potem możecie tymi kryształkami licytować różne nagrody! Także bardzo warto. Nic nie tracisz lecz zyskasz:)
Przechodząc do płynu. Jest on firmy Mades Cosmetics. Pierwszy raz miałam styczność z tą firmą i pierwsze co o niej słyszę. Mades Cosmetics jest to holenderska firma zajmująca się sprzedażą kosmetyków.
Buteleczka jest bardzo fajna i poręczna. Żel ma konsystencję kremową, bardzo przyjemną. A zapach jest obłędny. Jest bardzo intensywny, liliowy. Po kąpieli w całej łazience unosi się zapach, coś cudownego! To samo mogę powiedzieć o trwałości. Nie zauważyłam żadnych minusów!




12 komentarzy:

  1. Juz sama buteleczka kusi ❤️

    _________________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kolor tej butelki i myślę, że zapach też by mi się spodobał :))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam jeszcze o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda fajnie ;) Użyłabym gdybym miała okazję.

    OdpowiedzUsuń
  5. ma strasznie fajne, ciekawe opakowanie :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, zaciekawił mnie ten produkt :-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. na pierwszy rzut przyciąga kolorem!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla samego opakowania warto !
    karlessblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zapach kosmetyków to dla mnie najlepszy wabik... jeśli jest piękny i rzeczywiście okaże się intensywny, owocuje to nową miłością ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym, uwielbiam kwiatowe płyny do kąpieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie, ale możliwe, że się skuszę! :)
    A zapach to coś co cenie w kosmetykach!: )

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń