05.11.2015

OLEJ KOKOSOWY | BE ORGANIC

                                 


OLEJ KOKOSOWY | BE ORGANIC
To jeden z moich ulubionych kosmetyków! A mowa tu o olejku kokosowym be organic. Be organic to polska marka, która zaczęła swoją działalność w maju bieżącego roku. W swoim asortymencie obecnie ma 7 produktów: olej kokosowy, masło do ciała, peeling do ciała i twarzy, serum pod oczy, mleczko do demakijażu oraz krem do twarzy. Wszystkie produkty zawierają 99% naturalnych składników. Ja akurat w swoim posiadaniu mam olej kokosowy.



Tłoczony jest ręcznie na zimno z orzechów kokosowych, pochodzących z ekologicznych upraw. Konsystencja olejku jest bardzo przyjemna. Początkowo dotykając ją jest twarda lecz jak nałoży się ją na dłoń rozpuszcza się. Zapach jest obłędny! Piękny zapach kokosów. Olej kokosowy można wykorzystać na wiele sposobów! Ja swój stosowałam na włosy. Na umyte już włosy i lekko osuszone nakładałam niewielką ilość, naprawdę malutką, na końcówki. Po prawie dwutygodniowym stosowaniu zauważyłam, że moje końcówki jakby się zregenerowały i nie są tak rozdwojone jak były przedtem. Olej stosowałam również na twarz. Konsystencja jest dość tłusta, więc nakładałam go na noc i pozostawiałam do wchłonięcia. Moja cera stała się zdecydowanie gładsza! Można go również stosować w kuchni, np. do zrobienia naleśników. Nie stosowałam go jeszcze w taki sposób, ale smakowałam i muszę przyznać, że je pyszny.
Olej kokosowy można kupić już za 42,00pln [250ml]. Zdecydowanie polecam je każdemu!







16 komentarzy:

  1. Nie testowałam nigdy

    ___________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ich kosmetyki aczkolwiek nie zdążyłam jeszcze wszystkiego wypróbować :)

    Zapraszam na rozdanie: http://valerysdailyinspiration.blogspot.com/2015/11/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam o nim wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, musze zapisac sobie stronke, bo szukam od dawna jakiegos sprawdzonego oleju kokosowego :D/K

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna recenzja - kokos jest mega.

    Dobrej Nocy! ~~~~
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie posiadałam olejku kokosowego,ale od dawna szukam jakiegoś sprawdzonego kosmetyku i nagle weszłam tutaj. :D

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/11/maa-czarna-niekoniecznie-na-impreze.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecnie stosuję olej kokosowy w kuchni, ale kto wie może niedługo zagości i w łazience ;) Podoba mi się tu - Dodaję do obserwowanych! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejek ten naprawdę prezentuje się bardzo ciekawie.
    Jak cała marka produkująca te produkty kosmetyczne

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ; ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam inny olej kokosowy i testuje na wlosach :))


    www.xAgathelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używałam oleju kokosowego do olejowania, ale u mnie puszył włosy. Innych sposobów na jego wykorzystanie jeszcze nie próbowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się dobry, olej kokosowy zawsze mi się śnił :D

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś używałam
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam olej kokosowy głównie za jego uniwersalność :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wypróbuję :)
    http://aboutbeautybysonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń