28.11.2015

RESIBO | KREM POD OCZY

                                 


RESIBO | KREM POD OCZY
Od dawna moim odwiecznym problemem są cienie pod oczami. Najbardziej widoczne są rano i wieczorem. Nawet pod makijażem są zauważalne. Jednak z pomocą przybył mi krem pod oczy Resibo.
"Resibo to polska marka kosmetyków, które powstały na bazie naturalnych surowców. Produkty Resibo są naturalne w ponad 96 %. Aktualnie seria składa się z sześciu kosmetyków."
Produkty umieszczone są w pięknych, kartonowych pudełkach, które są urocze i bardzo gustowne. Od razu wpadają w cieszą oko. Znajduje się w opakowaniu z pompką, która jest bardzo poręczna i wygodna do użycia. Krem ma przyjemną konsystencję, kremową. Dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Zapach kremu jest bardzo ładny. Mi pachnie zieloną herbatą.
Jak stosować krem pod oczy? Ja codziennie rano przed nałożeniem makijażu i na noc po jego zmyciu nakładałam malutką ilość kremu na opuszki palców i potem wklepywałam zawartość pod oczy. Ja już po tygodniu zauważyłam efekty. Skóra pod oczami jest znacznie nawilżona i gładka w dotyku. Do tego moje cienie pod oczami minimalnie zniknęły i nie są już tak widoczne jak przedtem.
Krem pod oczy Resibomożna dostać w sklepie internetowym za 89pln. Cena jest odpowiednia do produktu, bo efekty są widoczne.













7 komentarzy:

  1. Bardzo fajne opakowanie i plus że jest taki malutki, można wcisnąć wszędzie :)

    ! klik - Wszystko o Aliexpress, realne zdjęcia, recencje, opinie - klik !

    OdpowiedzUsuń
  2. cena wysoka, ale jak efekty są widoczne to wszystko rekompensuje:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym kremie, ale na pewno poczytam:)
    Przyznam,że troszkę drogi,ale skoro działa.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mimo że jeszcze nie miałam okazji stosować to uwielbiam ich opakowania

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo efektowna szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne to opakowanie! :) gdyby cena była trochę niższa to na pewno bym się na niego zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń