14.11.2015

REVITALASH | ODŻYWKA STYMULUJĄCA POROST RZĘS

                                 


Pewnie wiele z Was słyszało o firmie Revitalash! Ja mam odżywkę stymulującą porost rzęs. Bardzo się cieszę, że stałam się jej posiadaczką! Nie jest to pełnowymiarowe opakowanie, ale starczyło mi ono na miesiąc stosowania i mam nadzieję, że jeszcze chociażby przez dwa tygodnie mi posłuży. 
Czytałam wiele dobrego na temat tej odżywki jak i widziałam bardzo zadowalające efekty. Niestety mądra ja nie zrobiłam zdjęć przed, ale mogę śmiało stwierdzić, że moje rzęsy są bardziej gęstsze i dłuższe!
Odżywka przyszła mi bardzo ładnie i estetycznie zapakowana w pięknym pudełku. Dodatkowo otrzymałam długopis, lusterko jak i sześć torebeczek herbaty.


Jak należy stosować odżywkę Revitalash? Odżywkę stosuje codziennie wieczorem, bo dokładnym zmyciu makijażu. Wystarczy nałożyć niewielką ilość preparatu tuż u nasady rzęs.
Efekty zauważyłam już po ponad dwóch tygodniach stosowania. Podczas kuracji odżywka nie podrażniła moich oczu, ani nic z tego. Minusów chyba żadnych nie zauważyłam. Jestem po prostu zakochana w tym produkcie! Efekty po możecie zobaczyć na zdjęciach.
Bardzo się cieszę, że mogę pożegnać się ze sztucznymi rzęsami i mieć swoje piękne i długie!





Jednak leży pamiętać, że decydując się na kurację Revitalash, musicie pamiętać, że efekt super długich rzęs nie jest wieczny. Jeżeli odłożymy odżywkę, to po jakimś czasie nasze rzęsy wrócą do stanu sprzed kuracji. Dlatego ja na pewno skuszę się na kolejne opakowanie! Cena za preparat jest dość wysoka, ale naprawdę warta każdej złotówki :)





9 komentarzy:

  1. sama bym z chęcią przygarnęłabym taką paczuszkę :)

    _______________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem czy i u mnie by zadziałało, przydałoby się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa ta odżywka :) Dobrze, że widać efekty.

    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm wyglada ciekawie przydałaby mi się takaw mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt jest naprawdę obiecujący, chyba każda z nas marzyłaby o takich rzęsach, osobiście juz od dłuższego czasu zastanawiam się nad zainwestowaniem w jakąkolwiek dobrą odżywkę, tak aby zregenerować nieco i wydłużyć moje rzęsy. Może skuszę się na tą odżywkę revitalash, jednak tak jak powiedziałaś cena jest dość powalająca.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ; ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Uzywalam Long 4 Lashes :) efekty podobne :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń