21.11.2015

SYLIA STYL | BRZOSKWINIOWA PIĘKNOŚĆ

                                 


Tunika z rozcięciami - cudo. Mnie osobiście się bardzo podobają. Eleganckie i bardzo kobiece. Pięknie podkreślają kobiece atuty i kształty. Mnie zauroczyła ta brzoskwiniowa piękność. W sam raz na jesień! Rozcięcia ma po dwóch stronach. Idealnie do czarnych spodni z wysokim stanem. Tunikę mam ze sklepu Sylia Styl.
Sylia Styl jest polskim producentem a każda kolekcja jest limitowana dla kobiet ceniących sobie oryginalność i modę. Tunika wykonana jest z bardzo dobrego i dość grubego materiału. Nie mechaci się ani nie rozciąga.


TUNIKA: TUTAJ || SPODNIE: H&M || BOTKI: CCC || PŁASZCZ: PULL&BEAR || SZAL: MOHITO || TORBA: MICHAEL KORS







9 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ta tunika ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie długość takich bluzek :) i to bardzo

    _______________
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna tuniczka! Mam bluzę z takimi rozcięciami i tak potwierdzam, super podkreślają kształty kobiecego ciała ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna tunika! Bardzo podobają mi się te rozcięcia i jej kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię taki brzoskwiniowy kolor :) Ładna ta tunika, mam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś kochałam ten kolor, teraz nie za bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tunika zdecydowanie rewelacyjna ! ;)
    Super kolor !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna tunika :) Fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń