26.11.2015

TRENDMANIA.PL | DLA SMARTFONA | OBUDOWA HOLOGRAPHIC

                                 


Ciężko jest znaleźć ubranka na telefon, który jest inny niż iPhone. Lecz dzięki sklepu Trendmania | Dla smartfona nie ma już problemu!
Dlasmartfona.pl w swoim asortymencie ma ogromny wybór ubranek na telefony wszelkiego rodzaju i nie tylko. Znajdziecie tam również słuchawki, pendrive, obiektywy, power banki, kable jak i możecie wymienić wyświetlacz w smartfonach.
Ja zdecydowałam się na etui z printem holograficznym. Od razu mnie zauroczyło i wiedziałam, że na moim telefonie będzie wyglądać znakomicie... i nie myliłam się! "Etui jest wyjątkowo smukłe, lekkie, ale bardzo stabilne i ergonomiczne, zabezpieczy Twój telefon przed uderzeniem, wilgocią, kurzem i zabrudzeniem." Z tym się jak najbardziej zgodzę! Na moje nieszczęście telefon mi spadł.. i to już nie raz. Jednak dzięki tej obudowie nic się z nim na całe szczęście nie stało! Etui jest idealnie dopasowane do telefonu. Cena za takie etui to jedyne 39,99pln. Dla mnie to naprawdę niewiele i dodatkowo dzięki temu możemy mieć wyjątkowe, niepowtarzalne ubranko na nasz telefon.



DLA SMARTFONA: SKLEP | FACEBOOK | LINK DO ETUI







7 komentarzy:

  1. śliczna obudowa :) wlaśnie zamierzam zamówić coś z tej strony
    zapraszam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna obudowa ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę piękne etui <3 Te kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, jeszcze takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń