07.11.2015

ZŁOTO NANOKOLOIDALNE | GOLDEX - NATURALNE KOSMETYKI

                                 


ZŁOTO NANOKOLOIDALNE | GOLDEX - NATURALNE KOSMETYKI
Jakiś czas temu pisałam już o firmie Goldex i o srebrze nanokoloidalnym. Dzisiaj przyszła pora na złoto nanokoloidalne, z którym również po raz pierwszy się spotykam.

FACEBOOK | SKLEP | ZŁOTO NANOKOLOIDALNE : 140ml | 500ml | 1000ml
Ze srebra nanokoloidalnego byłam bardzo zadowolona. A jak jest ze złotem?
Oczywiście, że złoto również przypadło mi do gustu. Normalnie zakochałam się w tych kosmetykach nanokoloidalnych! Aby zobaczyć jakiekolwiek efekty, należy stosować kosmetyk przez dłuższy czas. Aplikacja złota nanokoloidalnego jest bardzo prosta, dzięki buteleczce z atomizerem. Przy stosowaniu złota zauważyłam, że ono bardziej wpłynęło na wygładzenie mojej skóry. Ba! Moja cera jest teraz głaciutka jak pupcia niemowlaka. Również stała się bardziej jędrna i odżywiona. No cóż mogę jeszcze napisać? Z całego serca polecam Wam te produkty, na pewno będziecie zadowolone :) A ja stosuję je dalej!









7 komentarzy:

  1. Fajne to złoto!! Chyba sobie je wypróbuje, zależy mi na mięciutkiej skórze, teraz mam szorstką przez tą pogodę ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym kosmetykiem ale z tego co piszesz to wart jest wypróbowania skoro daje aż takie efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie spotkałam się z tego typu kosmetykami , ale Twój post bardzo mnie zaciekawił ! Być może nawet uda mi się je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotykam się pierwszy raz z tą firmą, ale chyba warto wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę takie cudo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę ta firmę nigdy się nie spotkałam ;) ale ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń