11.12.2015

A.T.W. BEAUTYLAB | SZAMPON REGENERUJĄCY

                                 


Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją szamponu regenerującego od A.T.W.BeautyLab. Szampon znajduje się w estetycznej i poręcznej białej butelce. Konsystencja szamponu jest gęsta i przeźroczysta. Dobrze się pieni, więc potrzebna jest mała ilość aby rozprowadzić na całe włosy. Szampon pachnie mi zieloną herbatą, zapach piękny, wyczuwalny ale przez moment. To co mi się podoba najbardziej w tym szamponie to jest to, że nie zawiera on parabenów i SLS/SLES oraz że jest to produkt polski. Przeznaczony jest do włosów słabych i zniszczonych z tendencją do wypadania. Szampon zawiera wyciągi ze świeżych roślin z plantacji organicznych. Moje włosy po jego zastosowaniu mniej się puszą i są gładkie w dotyku. Dodatkowo zauważyłam, że przy myciu wychodzi mi ich coraz mniej.

A.T.W. BEAUTYLAB: FACEBOOK | SKLEP | LINK DO SZAMPONU




6 komentarzy:

  1. O proszę , nie znam tej marki. Fajnie, że produkcik jest polski :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy bym sięgnęła. Nie przepadam za polskimi produktami :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a szkoda. Może warto spróbować? "Cudze chwalicie - swego nie znacie"...

      Usuń
  3. Polskie kosmetyki sa cenione za granica, szkoda, ze nasi rodacy nie doceniają tego.

    OdpowiedzUsuń