19.12.2015

DERMAGLIN | MASECZKA KLEOPATRA I PRZECIWZMARSZCZKOWA

                                 


Która kobieta nie lubi raz na jakiś czas zrobić sobie domowe SPA i zrelaksować się? Idealnym rozwiązaniem są maseczki a najlepiej jeśli są one z glinki. Dzisiaj chciałabym pokazać dwie maseczki do twarzy z glinki od Dermaglin.
Dermagiln to firma, która zajmuje się wydobyciem i przetwarzaniem zielonej glinki kambryjskiej. Glinka kambryjska jest najstarszą skałą osadową na Ziemi i zawiera ona wszelkie mikro- oraz makroelementy niezbędne człowiekowi.
Maseczka Dermaglin "Kleopatra" z zieloną glinką kambryjską, miodem, olejkiem różanym i jedwabiem. Zawartość saszetki jest na prawdę duża, gdyż cała saszetka spokojnie starczyła mi na dwa użycia. Stosowałam ją dwa razy w tygodniu. Konsystencja maseczki jest bardzo gęsta, przez co trochę ciężko się ją rozprowadza. Na twarzy bardzo szybko zasycha, ale ja zazwyczaj trzymam ją dłużej (ok. 30 minut) bo często zdarza mi się o niej zapomnieć. Kiedy maska zasycha tworzy na naszej twarzy `skorupę` przez co dość ciężko jest cokolwiek powiedzieć haha. Zmywanie glinki, to jest coś czego najbardziej nie lubię. Robię to zazwyczaj przy kąpieli i zmywam ją pod prysznicem. Takie rozwiązanie jest zdecydowanie mniej męczące i mniej czasochłonne. Maseczka świetnie oczyszcza naszą skórę i powoduje że jest gładka i miękka w dotyku. Zauważyłam również, że widoczność porów minimalnie zniknęła.
Bio Maseczka Dermaglin "Przeciwzmarszczkowa" z zieloną glinką kambryjską, żeń-szeniem, kwasem hialuronowym, olejem Jojoba. Ta maseczka ma podobną konsystencję do Kleopatry, lecz tą trochę ciężej się zmywa. Efekty bardzo mnie zaskoczyły, oczywiście w pozytywnym sensie! Zauważyłam, że moje zmarszczki (małe, ale jednak) pod oczami zniknęły. Również skóra stała się gładka i miękka w dotyku.





10 komentarzy:

  1. Niestety nie znam tych maseczek.:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat mam tą maseczkę "Kleopatra" i przymierzam się do jej zastosowania. Twoja recenzja zachęca mnie do zrobienia tego szybciej!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam nigdy tych maseczek! ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze chciałam ją wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tych maseczek, ale dzięki tobie poszukam ich w drogeriach :D
    MiczagBlogger

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzieś mi się już obiły o oczy, że tak rzeknę, ale nie miałam okazji spróbować :p

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmm uwielbiam maseczki z zieloną glinką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze w sklepie spoglądam na te maseczki a nigdy ich nie kupiłam :) Muszę je w końcu wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Az mnie tchnęło zeby kupić maseczkę i zrobić domowe spa :)
    Dodaje do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń