05.12.2015

LETSDRESS | KHAKI

                                 


Ostatnio bardzo polubiłam odcień butelkowej zieleni, khaki. Dlatego dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją ulubioną bluzkę w ostatnim czasie. Bluzka pochodzi ze sklepu LetsDress. Jest to sklep, który zajmuje się sprzedażą odzieży. W asortymencie znajdziecie sukienki, swetry, bluzy, koszule, spodnie, kurtki i wiele innych.
Bluzka jest z rękawami 3/4, nieco luźniejsza. Idealnie pasuje do czarnych spodni czy jeansów. Wykonana jest z dobrego, cienkiego materiału.


BLUZKA: TUTAJ || SKÓRA: RESERVED || SPODNIE: H&M || BUTY: CZASNABUTY || ZEGAREK: MK












15 komentarzy:

  1. nie słyszałam o tym sklepie wcześniej, ale koszulka mi się podoba :D ja ostatnio szaleję za innym odcieniem zieleni - szmaragdowym ♥
    cudne zestawienie Kochana :* z chęcią bym się tak ubrała ;)
    kliknięte :)
    3maj się :)
    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się bardzo podoba kolor paznokci :) Być może zwróciłam uwagę bo mam teraz bzika na punkcie wszystkiego co lawendowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty śliczne! Uwielbiam połączenie czarnych botek ze złotymi elementami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne klasyczne połaczenie.

    podobasz mi się w takiej stylizacji. SUPER

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również ostatnio polubiłam butelkową zieleń, ale to bardziej w wirtualnych stylizacjach :D W realu jeszcze nie zdecydowałam się na nic w tym kolorze. Poza tym świetnie wyglądasz! :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty są prześliczne, a całość bardzo fajnie się prezentuje ;) Zapraszam do mnie : http://ma--ry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygladasz , super zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybym miała taką koszulkę, pewnie też stałaby się moją ulubioną :) Świetnie ci pasuje!
    Pozdrawiam, http://myfactoryofcreativity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kurtka i bluzka:) wyglądasz pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie dobrane. Czarne kurteczki są świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny mocny zestaw, lubię! <3

    OdpowiedzUsuń