02.01.2016

A.T.W. BEAUTYLAB | ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ

                                 


Przez te święta i sylwester dopiero teraz znalazłam czas aby zająć się blogiem. Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją żelu do higieny intymnej od A.T.W. BeautyLab. Żel jest z wyciągiem z kasztanowca i rozmarynu. Bardzo podoba mi się to, że produkt nie zawiera parabenów i SLS/SLES. Jest łagodny i nie podrażnił mojej skóry. Świetnie się pieni i dobrze myje. Zapach jest lekki i bardzo przyjemny. Zawiera wyciągi ze świeżych roślin z plantacji organicznych.

A.T.W. BEAUTYLAB: FACEBOOK | SKLEP | LINK DO ŻELU





7 komentarzy:

  1. Ja używam chyba z Dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie zdecydowanie nowość!

    _____________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny, wydaje mi się, że każda kobieta powinna mieć coś takiego :)
    Szczęśliwego nowego roku!
    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa propozycja :) Może zakupię gdy obecny się skończy :)
    Pozdrawiam, myfactoryofcreativity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, jest link do sklepu - mój błąd ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś, byłam zadowolona ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń