25.01.2016

MAKEUP REVOLUTION | NAKED CHOCOLATE

                                 


Jakiś czas temu pokazywałam Wam moją paletę cieni z Sephory, natomiast dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejne moje cudowne odkrycie - cienie w kształcie białej tabliczki czekolady z Makeup Revolution. Czekolada zawiera 16 cieni do powiek w odcieniach czekolady. Jest to dla mnie strzał w dziesiątkę jeśli chodzi o kolorystykę. Znajdują się matowe jak i błyszczące cienie. Prawie wszystkie cienie są takich samych rozmiarów, oprócz dwóch najjaśniejszych, którą są większe - i bardzo dobrze, bo używam ich nadmiernie.
Dzięki białej czekoladzie możemy wykonać makijaż dzienny jak i wieczorowy. Jeśli chodzi o jakość paletki to jestem nią bardzo zachwycona i raczej nie mam się do czego przyczepić. Noo może jedynie do tego, że nie ma w niej czarnego cienia. Cienie są dobrze napigmentowane i naprawdę trwałe.





14 komentarzy:

  1. Dla samego opakowania warto kupić to cudo :) już nie wspomne o kolorkach które są piękne i właśnie takie lubię najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar kupić sobie tą paletkę, bo ma rewelacyjne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dłuższego czasu myślę o tej paletce i chyba czas ją kupić. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta paletka jest niesamowita! Koniecznie muszę ją sobie zamówić! Czaję się jeszcze na tą, w różowym opakowaniu :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne kolory:) mam jedną czekoladkę z MUR I heart chocolate i ją uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i uwielbiam :) Jest to moja pierwsza paletka i jestem zakochana po uszy :) Niedroga, kolory idealne jak dla mnie i ma świetne opakowanie :) Mi również brakuję czarnego koloru, ale jest jeden ciemniejszy, który mi w zupełności odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda super.
    Ja jednak zdecydowałabym się na tą ciemna wersję;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham jak kosmetyki tak oryginalnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory w paletce :3 I to pudełko wow

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta paletka ma niesamowity wygląd! Jest bardzo wyjątkowa, a kolory cieni są ładne :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie urocze opakowanie i świetne kolory w środku. Chyba się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  12. mam tą paletkę, z tym że tą wersje brązową. jestem w niej zakochana, nigdy nie miałam tak dobrych cieni :)

    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń