12.01.2016

PALETA CIENI SEPHORA, WONDERFUL DREAMS

                                 


Paletkę cieni, którą dzisiaj Wam pokaże kupiłam już jakiś czas temu i zupełnie przypadkowo. Mowa tu po paletce ceni z Sephory, Wonderful dreams z edycji zimowej. Paleta znajduje się w uroczym pudełeczku, który jest odsuwane z dwóch stron. W środku znajduje się osiem cieni: 4 matowe i 4 brokatowe. Także takimi cieniami można wyczarować naprawdę piękny makijaż-wieczorowy jak i codzienny. Jeżeli chodzi o maty to mamy dwa cienie w odcieniu brązu, jeden bardzo ciemny a drugi lekko jaśniejszy, jasny nude oraz granatowy, którego na pewno nie zużyję bo to zdecydowanie nie mój odcień. Co do tych brokatowych mamy cztery cienie w jasnych odcieniach, które od razu mnie zauroczyły i używam ich niemal codziennie! Cienie są niewielkie, ale na prawdę bardzo wydajne. Jeśli chodzi o trwałość i napigmentowanie to cienie sprawują się świetnie i jak za cenę 39pln jestem mega zadowolona z zakupu!





11 komentarzy:

  1. Pieeeekna! Sliczne kolorki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa jak wyglądają na powiece :)

    _______________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta paletka pięknie wygląda, aż żałuje, że jej nie zakupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna. Niedawno na promocji można ją było nabyć za chyba 20zł.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne, do kobiety o typie urody zimowej bardzo będą pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam też ją kupić, ale niestety już jej nie było. :(

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń