17.02.2016

JENNIFER LOPEZ JLO, LIVE LUXE

                                 


Perfumy to coś co kocham i mam już dość sporą kolekcję, która co jakiś czas się powiększa. Przedstawiam Wam moje nowe cudeńko, a mianowicie perfumy Jennifer Lopez, Live Luxe. Jest to zapach typowo owocowo-kwiatowy, typowy na wiosenne i ciepłe dni. Może zacznę od buteleczki... Jest ona po prostu śliczna, co tu dużo mówić. Wystarczy na nią tylko spojrzeć. Kolorowa, pełna energii. W zapachu dość mocno wyczuwam soczystą brzoskwinię. Trwałość jak dla mnie jest w porządku. Nie ulatnia się po kilku godzinach, trzyma się dość długo.. ja nawet wyczuwałam je na drugi dzień na ubraniach. Zdecydowanie mogę je polecić wszystkim miłośniczką owocowych i słodkich zapachów, na pewno się nie zawiedziecie.
Nuty zapachowe:
nuta głowy: brzoskwinia, gruszka
nuta serca: konwalia, frezja
nuta bazowa: piżmo diamentowe, ambra






15 komentarzy:

  1. Zapach, zupełnie mi obcy :) ale perfumy jako perfumy ogólnie rzecz biorąc kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam słodkie zapachy :) Piękna buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie jest zbyt słodki:)
    ______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm musza być piękne ! Ja również uwielbiam perfumy :)

    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wolałabym powąchać na żywo. :) moim ulubionym zapachem jest pur blanca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam zapachu, ale na pewno by mi się spodobał. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiedziałam, że taka woda istnieje, pewnie dlatego, że od lat używam praktyczne jednej i tej samej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tego zapachu, wiec jedyne co moge ocenić to buteleczka. 😂😉 ładnie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po przeczytaniu twojego wpisu jestem ciekawa zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak, kształt buteleczki jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tego zapachu, ale flakonik wygląda bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń