28.02.2016

KROPKI, KROPKI, KROPKI... | PIN UP.STYLE

                                 


Ja już czuję wiosnę, za oknem robi się coraz cieplej. Tak więc jest to idealna pora na wyjęcie sukienek i spódniczek z szafy. A do nich idealnie będą pasować rajstopy od PIN UP.STYLE. Pin Up Style jest to firma zajmująca się sprzedażą rajstop. Są one zrobione bardzo dobrze jakościowo. Miałam je na sobie dwa razy i nie widać na ich żadnych śladów użytkowania. A zazwyczaj już po jednym razie rajstopy jakie miałam lądowały w koszu. Dodatkowo mają bardzo piękne opakowania właśnie w stylu pin up, które od razu przyciągnęły moją uwagę! Ja na sobie mam rajstopy z serii Fantasy. Są to czarne rajstopy w grochy, kropki.

PIN UP.STYLE : FACEBOOK | SKLEP | LINK DO RAJSTOP


PŁASZCZ: PULL&BEAR || SUKIENKA: H&M || RAJSTOPY: TUTAJ || SZPILKI: OSIEDLOWY SKLEP || SZAL: MOHITO






17 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja! :)

    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz :)
    świetny szalik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentują się rewelacyjnie :) Ja jednak wolę gładkie rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamietam jak nosiłam takie rajtki :) teraz lezą w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa stylizacja. Płaszczyk jest świetny, a szal po prostu klasa! Rajstopy w kropeczki bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! ;)

    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie rajstopy:) super look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam styl pin up :) Fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szal jest rewelacyjny ;)
    Całość na plus !

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rajstopy :) stylizacja bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rajstopy brzmią zachęcająco. :) U mnie takie też raczej są na jeden raz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja :) Ja bym pewnie zamarzła o tej porze roku w rajstopach więc podziwiam za odwagę :)

    OdpowiedzUsuń