06.03.2016

BLUSHING HEARTS, BURSTING WITH LOVE | MAKEUP REVOLUTION

                                 


Jakiś czas temu wygrałam mojego wymarzonego swopa na stronie DressCloud. Już nie raz pisałam o tej stronie. A jeśli nie wiecie co to za strona to już tłumaczę. Jest to darmowa strona internetowa, gdzie zbiera się kryształki za umieszczanie recenzji kosmetyków wraz ze zdjęciami, czy stylizacji, fryzur.. no niemalże wszystkiego! Zbieranie kryształków bardzo wciąga tak jak sama strona. Oprócz tego zbierać kryształki można poprzez granie w różne gry, np. koło fortuny, zgadnij i zgarnij i różne inne. Poza tym często pojawiają się różnego typu konkursy, w których do wygrania są fantastyczne nagrody! Kryształkami można licytować właśnie takie swopy jak mój. Obecnie jest to już mój 5 wygrany swop. Ale z tego najbardziej się cieszę bo jest w nim wszystko idealne.

A dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami recenzją różu do policzków z Makeup Revolution, Blushing Hearts, Bursting with love. Od razu moją uwagę przyciągnął sam wygląd opakowania. Jest bardzo słodkie w kształcie serduszka, no po prostu cudo! 
Bardzo zaskoczyła mnie wielkość opakowania, myślałam że będą dużo mniejsze. Na pewno są bardzo wydajne - opakowanie starczy mi na długie lata. Róż jest mocno perłowy z malutkimi drobinkami brokatu. Róż jest podzielony na trzy części. Jest to świetna sprawa bo można mieszać wszystkie trzy kolory albo wybrać jeden. Pierwszy jest najjaśniejszy, wpadający w leciutki fiolet, idealnie nadaje się do rozświetlania łuku brwiowego. Kolejny, czyli środkowy, jest to lekki różowy a ostatni bardzo mocno różowy. Wymieszanie tych dwóch odcieni różu daje świetny efekt. Jednak trzeba uważać przy nakładaniu, aby nie przesadzić z ilością. Na policzkach trzyma się bardzo długo. Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolona i jak za taką cenę (ok.25pln/szt.) to naprawdę warto kupić.





18 komentarzy:

  1. śliczny ten róż :)
    gratuluję fajnego swopa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, cudeńko :) Warto kupić, chociażby dla samego opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne opakowanie , nie miałam okazji go testowac ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie to wygląda :)
    mam słabość do takich rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny róż. Bardzo ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wygranego swopa. Te serduszka podobnie jak te z too faced zawsze mnie kuszą, aby w końcu wydać na nie cały majątek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulację i rzeczywiście jest idealny... aż tego różu zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglada:)gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice color, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądają niezwykle apetycznie, aż mi się słodyczy zachciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama słodycz :) Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zapakowana paczka! Świetny ten róż
    Mój Blog
    Nowy dział na blogu

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie słodkie! Nigdy nie słyszałam o tej stronie, alle zdecydowanie muszę wejść i zobaczyć jak to wygląda :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszy oko :) Wygląda uroczo.

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń