26.03.2016

PRASOWANE CIENIE DO POWIEK | MEXMO

                                 



Cieni do powiek nigdy dość, a jeśli chodzi o ciemne odcienie to już w ogóle. Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę z zestawem czterech cieni do powiek od Mexmo. Cienie są prasowane, zamknięte w małych, okrągłych pojemniczkach. Są łatwe w użyciu - wystarczy odkręcić i już. Małe, więc bez problemu wszędzie się zmieszczą.
Sklep Mexmo zajmuje się sprzedażą kosmetyków kolorowych. Wszystkie produkty, a także ich opakowania produkowane są w 100% w Polsce. Stoiska z ich kosmetykami znajdziecie  w City Center oraz Galerii Malta w Poznaniu, Alei Bielany we Wrocławiu, Galerii Atrium Kasztanowa w Pile, Galeria Rzeszów i Galeria POLONIA w Śremie.






Otrzymałam trzy cienie matowe z drobinką i jeden cień perłowy. Cień perłowy to E220604, jest to odcień brązu połączony z nutką złota. Najładniej na powiece prezentuje się aplikowany palcem - wtedy ukazuje się jego prawdziwe piękno.  Natomiast matowe z drobinką  to E280545 - odcień średniego brązu, E290562 - czerń oraz E340610 - czerwień. Wszystkie cienie są bardzo dobrze napigmentowane. Na powiekach utrzymują się bardzo długo (nawet bez użycia bazy). Nie osypują się. Dzięki nim można wykonać makijaż codzienny jak i wieczorowy. Bez problemu dają się blendować i łączyć ze sobą dlatego osoby które dopiero zaczynają przygodę z makijażem będą z nich bardzo ucieszone z racji łatwej obsługi. 





Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tych prasowanych cieni i cieszę się, że miałam możliwość je przetestować. Cena za cień to 15pln/szt., także naprawdę się opłaca bo są bardzo wydajne. Dostępne są w 60 odcieniach perłowych jak i matowych, więc każda z nas coś dla siebie znajdzie.





10 komentarzy:

  1. Nie używam zbytnio cieni , ale te mnie zainteresowały ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba przyznać, że kolorki są przepiękne i z pewnością można z nich wykonać fantastyczny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentują się świetnie :)
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystyka ogromna i cena bardzo przystępna. Zaciekawiłaś mnie nimi. :) Na pewno przy najbliższej wizycie w Galerii Rzeszów popatrzę na nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama jestem ich ciekawa, bo akurat nigdy nie słyszałam o tej marce. A każde nowe z miła chęcią przetestuje jako makijażystka nigdy mi ich nie za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie używam cieni na codzień ,ale te mogą być super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecę mojej siostrze. Powinny się jej spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają cienie mexmo, ja teraz testuję ich kredkę do oczu :) Szkoda tylko że w moim mieście mają stoisko jedynie na bielanach, strasznie to daleko :C

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają interesująco :) być może warto wypróbować :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kolorki, aczkolwiek ja używam cieni tylko na jakąś impreze, na jakieś spotkanie.

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <- Mój blog!

    OdpowiedzUsuń