10.03.2016

PERFUMETKI DIOR I THIERRY MUGLER | PERFUMIK.PL

                                 


Która kobieta nie lubi perfum? Ja je kocham i moja kolekcja co jakiś czas się powiększa. Perfumetki są świetnym rozwiązaniem! Są małe więc bez problemu zmieszczą się do każdej torebki. Perfumetki dostępne są na stronie internetowej www.perfumik.pl. Sklep zajmuje się sprzedażą perfumetek, są one dość pojemne bo liczą 33ml za jedyne 15zł. Tak więc myślę, że to jest świetna cena!






Ja wybrałam odpowiednik perfum
(103)Dior, Addict2. Nie miałam ich nigdy, ale byłam ciekawa jego zapachu. Są to perfumy o zapachu typowo owocowo-kwiatowym i dlatego się na nie zdecydowałam, bo takie połączenie jest moim ulubionym. Jestem pozytywnie zaskoczona zapachem, bardzo przypadł mi do gustu. Trwałość jest na medal! Psiknęłam się rano, a na drugi i trzeci dzień zapach nadal był wyczuwalny na ubraniach.
Nuty zapachowe: bergamotka, grejpfrut, pomarańcza, ananas, wodny melon, kwiat lotosu, gardenia, frezja, konwalia, drzewo sandałowe, piżmo



Kolejnymi perfumami jest odpowiednik
(156)Thierry Mugler, Alien Extraordinare. Jak je ujrzałam na stronie to musiałam je mieć. Z oryginalnymi perfumami Thierry spotkałam się w Sephorze i zakochałam się w tym zapachu od pierwszego powąchania. Niestety cena jest bardzo wysoka, więc na razie nie mogłam sobie na nie pozwolić. Jednak w moje ręce trafiła perfumetka właśnie będąca jej odpowiednikiem. I z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że zapach jest naprawdę bardzo podobny! Zapach jest dość poważny i mega kobiecy. Idealny na jakieś większe wyjścia. Zapach - tak jak u Diora - jest świetny!
Nuta zapachowa: słoneczny bukiet cytrusów i kwiatów, bergamotka, neroli, gardenia i heliotrop



Podsumowując jestem bardzo zadowolona z perfumetek i bardzo ich trwałością. Jestem również zaskoczona  (oczywiście w pozytywnym sensie) tak niską ceną ich, za 33ml płacimy jedyne 15zł! Czy się skuszę na zakup u nich? Oczywiście, że tak! Perfumetki są świetnym rozwiązaniem i nadają sie idealnie na podróż, imprezę czy jakieś większe wyjścia. Zawsze warto mieć je przy sobie :)

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie perfumentki, idealne do samochodu, torebki i na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te perfumetki widzę pierwszy raz na oczy. Kupowałam kiedyś inne i zapachy były identyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mojej kosmetyczki trafiła perfumeria "Si", również jestem bardzo zadowolona z zapachu i trwałości perfum ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może sama się na takie skuszę :)
    ładne zdjęcia - bardzo przyjazne dla oka :)

    http://karolina-bogucka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są takie perfumetki ;) w sam raz do małej torebki :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcia są prześliczne! :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tych perfum ale mają cudowny kolor <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż chce je mieć po tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również bardzo lubię takie perfumetki :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie urocze zdjęcia! <3

    http://a-staszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń