01.03.2016

TAJSKA MASKA DO WŁOSÓW | PRAWO-NATURY

                                 


Uwielbiam wszelkiego rodzaju kosmetyki do włosów, a jeśli chodzi o maski czy odżywki to już w ogóle ubóstwiam! Od jakieś czasu mam możliwość testowania tajskiej, różowej maski do włosów Planeta Organica ze sklepu Prawo-Natury. Szata graficzna jest cudowna! Bardzo słodka i jeszcze ten różowy kolor. Konsystencja maski jest gęsta, w różowym kolorze. Zapach jest c u d o w n y. Pięknie pachnie kwiatami i jest bardzo wyczuwalny, nawet po spłukaniu. Zawiera ona olej jojoba, witaminę E oraz cenne źródło wielonienasyconych kwasów tłuszczowych. Stosuję ją co dwa dni, nakładam ją na mokre włosy i trzymam ok. 15 minut, a następnie spłukuję włosy wodą. Po jej stosowaniu zauważyłam, że moje włosy stały się bardziej błyszczące, miękkie w dotyku i takie jakby lekkie. Dodatkowo zaczęły mi się zacznie lepiej układać i już mi się aż tak nie puszą jak wcześniej. Obecnie maska dostępna jest na stronie internetowej sklepu Prawo-Natury za jedyne 23,92pln za 300ml!

PRAWO-NATURY: FACEBOOK | SKLEP | LINK DO MASKI








7 komentarzy:

  1. Chyba się na nią skuszę :)
    Opakowanie jest cudowne !
    Pozdrawiam
    BlueMuffins&Roses

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam produktu ale chętnie bym przetestowała ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa recenzja :) Szukam maski na włosy :) Zaciekawił mnie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa, przydałaby mi się :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli ona tak obłędnie pachnie to już bym chciała ją mieć! ;) pozdrawiam i zapraszam! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym się na nią skusiła, nie miałam przyjemności używać kosmetyków tej firmy, może kiedyś się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń