20.03.2016

WIĄZANA BLUZECZKA | REVIA

                                 


Pisałam już nie raz, że czerń to jeden z moich ulubionych kolorów. A jeśli chodzi o ciuchy to już w ogóle.. Ostatnio do mojej szafy wpadła piękna bluzeczka, właśnie w tym kolorze. Ale nie jest to zwykła bluzka. Dekolt jest sznurowany, co pięknie podkreśla biust. Materiał bluzeczki jest po prostu świetny! Elastyczny, dopasowujący się do figury.
Bluzeczkę mam ze sklepu REVIA. Jest to butik dla kobiet, które cenią wygodę i chcą dobrze wyglądać. Asortyment sklepu jest ogromny, naprawdę jest w czym wybierać. Butik znajduje się Łomży, al. Legionów 39. Ale również prowadzą sprzedaż wysyłkową.  

REVIA: FACEBOOK | ŁOMŻA, AL.LEGIONÓW 39


BLUZKA: TUTAJ|| SPODNIE: H&M || BUTY: NN || PŁASZCZ: PULL&BEAR || SZAL: MOHITO








13 komentarzy:

  1. podoba mi się ta bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bluzka, pasuje ci! <3


    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :*
    Obserwacja za obserwacje!

    http://a-staszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z moim brakiem biustu by się raczej nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ogólnie nie lubię rzeczy, które marszczą się przy biuście... Ale najważniejsze, że Ty dobrze się w tym czujesz :) Spodnie super leżą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo zgrabnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja! Rewelacyjne połączenie!

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna jest ta koszulka ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluzka ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Taką bluzeczkę można wykonać samemu :) Świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie wygrywa bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna bluzeczka! To sznurowanie na dekolcie bardzo fajnie wygląda :-) No i spodobały mi się Twoje buty :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń